De hele middag was geweldig. Locatie, ontvangst e de begeleiding va Bart was top. En wat een superervaring, je voelt dat het op een diepere laag echt wat in beweging zet. Bedankt allemaal.
Hans
[instagram-feed]
De hele middag was geweldig. Locatie, ontvangst e de begeleiding va Bart was top. En wat een superervaring, je voelt dat het op een diepere laag echt wat in beweging zet. Bedankt allemaal.