Ik heb enorm genoten van de workshop. Ademhaling. Heel goed bevallen en ook heel goed uitgelegd. Ijsbad is een eitje.
Martijn
[instagram-feed]
Ik heb enorm genoten van de workshop. Ademhaling. Heel goed bevallen en ook heel goed uitgelegd. Ijsbad is een eitje.