De ademhaling was fenomenaal, mooie ervaring! Het ijsbad was heftig. Fijn dat ik het gedaan heb. Veel geleerd en Bart begeleide het fijn.
Francisca
[instagram-feed]
De ademhaling was fenomenaal, mooie ervaring! Het ijsbad was heftig. Fijn dat ik het gedaan heb. Veel geleerd en Bart begeleide het fijn.